Corporate identity

Val je op tussen de concurrentie? Heeft je bedrijf ‘een eigen smoel’ en wordt die wel gesmaakt?

Met andere woorden, hoe sterk is je eigen merk? Zowel online als offline moet je tegenwoordig meer dan ooit als bedrijf uit de verf zien te komen. De concurrentie is al lang niet meer alleen lokaal. Op Google is ze zelfs wereldwijd. En beeldvorming bepaalt mee hoe je potentiële klanten voor je wint en aan je bindt.

Het helpt als je vertrouwen uitstraalt. Herkenbaarheid. In ál je communicatie. En net daarom is je eigen huisstijl zo cruciaal. Een goed ontwerp dat je verhaal vertelt. Every great design begins with an even better story (Lorinda Mamo). Zorg dat jouw uniek verhaal ook visueel uit de verf komt. En scoor vertrouwen.

Wat heb je nodig?

  • Een duidelijk en aantrekkelijk logo dat de identiteit van je bedrijf onmiskenbaar onderstreept. Het vormt de basis van je imago. We ontwerpen het met jouw verhaal als leidraad en met je klanten als doelwit. We willen raak schieten. Neem met minder geen genoegen.
  • Een eigen kleurenpalet, een goed gekozen typografie, een beeldtaal die onderscheidt en aanspreekt.
  • En een kenmerkende stijl qua fotografie en video.

Met je overtuigende huisstijl kun je dan vol vertrouwen aan de slag, zodat de hele wereld niet meer om jouw merk heen kan. We gebruiken je nieuwe look voortaan op je website, voor je visitekaartjes, je briefhoofd, de belettering van je wagenpark, brochures, magazines, vlaggen, uniformen, giveaways ... En natuurlijk ook in al je reclameboodschappen en je content marketing. Maar je kiest vanzelfsprekend zelf: een full-service uitwerking met alles erop en eraan, of bijvoorbeeld alleen het logo-ontwerp, het lay-outen van een brochure ... In functie van jouw behoefte.


CTA - Corporate identity

Masters communication wérkt. En we doen dat samen met jou.